Dźwięk w filmie. Teoria i praktyka

Wydawnictwo: Wojciech Marzec

ISBN/ISSN: 978-83-927215-5-0
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 582

69,00 zł

więcej mniej

Dźwięk w filmie. Teoria i praktyka - wszechstronnie bada temat dźwięku dla obrazów filmowych i produkcji telewizyjnych z naciskiem na rzeczywiste problemy i rozwiązania. Książka pokazuje, jak osiągnąć wspaniały dźwięk mimo niewielkiego budżetu, braku sprzętu i niekoniecznie idealnych warunków nagrania. Dzięki doświadczeniu autora, innych najlepszych specjalistów od dźwięku i mocnemu ugruntowaniu praktycznych technik, ta książka dostarcza przykładów wziętych z pracy na planie i odpowiednich danych technicznych, jak również oceny i zrozumienia procesów związanych z powstawaniem artystycznego dźwięku. Bada dźwięk z punktu widzenia głównych specjalistów dźwięku na planie, którzy nie tylko opisują współczesne metody pracy, ale również dzielą się praktycznymi poradami, które przeprowadzą czytelnika bezpiecznie przez mnóstwo pułapek. `Director's Gild of America powinno wymagać od swoich członków lektury tej książki zanim wypuszczą się na szerokie wody w branży! Po raz pierwszy spotkałem się z przedstawieniem tematu tak realistycznie i praktycznie zarazem, napisanym stylem zrozumiałym dla każdego.` Jim Webb, Laureat Oscara, dźwiękowiec: Nashville, Wszyscy ludzie prezydenta (Oscar), Kalifornijski poker, Trzy kobiety, Straceńcy, Pretty Woman, Zakonnica w przebraniu II, Flashdance, Róża Tłumaczenie: Aleksandra Mądry, Joanna Marciniak David Lewis Yewdall - montażysta dźwięku, w ciągu swej trzydziestoletniej kariery pojawił się w czołówkach ponad 145 filmów, od Ucieczki z Nowego Jorku i Coś Johna Carpentera, po Strefę Mroku, Piąty Element, Górę Dantego, Reakcji Łańcuchowej i Jednym fałszywym ruchu. Jest członkiem Wydziału Dźwięku w Academy of Motion Picture Arts and Sciences i Gildii Montażystów Dźwięku.

Źródło: www.gandalf.com.pl