Nowość zdjęcie KinEmission. Koncepcja traningowa wspomagająca wyzwalanie głosu

KinEmission. Koncepcja treningowa wspomagająca wyzwalanie głosu

Wydawnictwo: Akademia Sztuka Teatralnych w Krakowie Filia we Wrocławiu

ISBN/ISSN: 978-83-63287-28-3
Miejsce wydania: Wrocław
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 223
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

49,00 zł

więcej mniej

Niezmiernie miło nam poinformować o nowej pozycji autorstwa naszej pedagog Izabeli Jeżowskiej oraz Sławomira Chomiaka pt. KinEmission – koncepcja treningowa wspomagająca wyzwalanie głosu będąca nowatorskim podręcznikiem do treningu emisji głosu, która wskazuje bezpośrednio na połączenie jej z dynamiką ruchu ludzkiego ciała. Sprzedaż książki ruszy już po 10 grudnia!

Nowatorskie, oparte na współzależności pracy aparatu głosowego i dynamiki ruchu ciała ludzkiego spojrzenie na kwestię emisji głosu w śpiewie oraz w mowie, może stanowić niezwykle ważny element w kształceniu współczesnych aktorów scen muzycznych (ale także wszystkich osób zawodowo pracujących głosem). Dodatkową wartością omawianej książki może być również potencjalność zastosowania przedstawionej w niej metody w szeroko pojętej rehabilitacji głosu.

Prof. dr hab. Ziemowit Wojtczak (Akademia Muzyczna w Łodzi)


[…] książka „KinEmission – koncepcja treningowa wspomagająca wyzwalanie głosu stanowi cenną pozycję wzbogacającą zarówno świat muzyczny, jak i oferującą nowe płaszczyzny działania dla specjalistów związanych z ruchem ciała ludzkiego, m.in. fizjoterapeutów. Być może doprowadzi ona do powstania nowej domeny fizjoterapeutycznej, czegoś w rodzaju fizjoterapii artystycznej, gdyż wiele dziedzin sztuki, nie tylko muzyka, zawiera w sobie elementy ruchowe, a wszystkie z nich mogą skorzystać na wprowadzeniu w ich sferę edukacyjną elementów nakierowanych na poprawę motoryki. Nazwa zaproponowanej metody – KINEMISSION jest zwarta i elegancka, a jednocześnie obejmująca dwa poruszane w podręczniku aspekty wyzwalania głosu.

Dr hab. Rafał Gnat (AWF w Katowicach)


[…] z całą pewnością metodę KinEmission […] traktować należy jako ciekawą, bo wspomagającą i uzupełniającą proces kształcenia w zakresie szeroko pojętego emitowania głosu. Gorąco namawiam więc zarówno do przeczytania, ale też zaimplementowania do swojej pracy wybranych ćwiczeń. Sądzę, że niejeden z nas może znaleźć w zaproponowanym zestawie praktyk coś dla siebie lub swoich podopiecznych. Sądzę też, iż wiedza nabyta z tej lektury oraz suma doświadczeń wyniesionych z obserwacji efektów zastosowanych ćwiczeń może wzbogacić proces kształcenia zarówno u aktorów, piosenkarzy, jak i śpiewaków operowych.

Prof. dr hab. Cezary Szyfman (Akademia Teatralna w Warszawie, Uniwersytet Muzyczny w Warszawie)

ast.wroc.pl

Klienci kupili również

  • 60,00 zł
    New
    Jadwiga Rodowicz-Czechowska

    60,00 zł
  • 40,00 zł
    New
    Lidia Amejko

    40,00 zł
  • 20,00 zł
    New
    Amanita Muskaria

    „To się naprawdę nie wydarzyło / nie ma takiej wsi na mapie / jak nasza / w ogóle nie ma takich / ludzi jak my”

    20,00 zł
  • 20,00 zł
    New
    Antonina Grzegorzewska

    Bohaterką La Pasionarii jest Dolores Ibárruri Gómez, słynna hiszpańska komunistka. Antonina Grzegorzewska stworzyła portret kobiety silnej, zdesperowanej, pełnej pasji, która zatraca się w swojej walce i przestaje odróżniać dobro od zła. 

    20,00 zł