Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Patrycja Domagalska-Kałuża: Wpływ tańca na muzykę klawesynową i kameralną na dworze Ludwika XIV Ewa Mrowca: Jean-Nicolas Geoffroy i jego zapomniane suity klawesynowe Marek Nahajowski: Droga do <>. Uwagi na temat przemian stylu w teorii muzyki XVIII wieku FRAGMENT WSTĘPU „OD REDAKCJI” Katedra Organów, Klawesynu i Muzyki Dawnej Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi oddaje do rąk Czytelników kolejną publikację poświęconą tematyce baroku. Zamieszczone teksty referatów pochodzą z dwóch kolejnych Sesji Naukowo-Artystycznych Taniec w muzyce baroku, które odbyły się w dniach 25-26 lutego 2009 roku i 19-21 marca 2012 roku. Autorami artykułów są instrumentaliści specjalizujący się w problematyce muzyki dawnej. [...] Zachęcam czytelników zainteresowanych muzyką baroku i historycznymi praktykami wykonawczymi do lektury tej publikacji i wyrażam nadzieję, że będzie ona stanowiła impuls do dalszego rozwoju tych zainteresowań i przyczyni się do pogłębienia wiedzy teoretycznej również u praktykujących muzyków instrumentalistów. Magdalena Pilch
Źródło: www.amuz.lodz.pl