 Strona główna
Strona główna
                                    
                
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Przedmowa    
 Andrzej Wolański: Opera i dramat muzyczny w kontekście ogólnej teorii dramatu
 Wiesław Bednarek: Recepcja jako faza dekodowania w spektaklu operowym postrzeganym przez pryzmat aktu komunikacji społecznej
 Małgorzata Grajter: Fidelio Beethovena – prawda czy fikcja, czyli kim naprawdę była Leonora?    
 Aleksandra Bubicz-Mojsa: Śpiewak w służbie prawdy scenicznej w nowym stylu mozartowskim  – dramma per musica –  w oparciu o główne postacie sopranowe Czarodziejskiego fletu W. A. Mozarta
 Agnieszka Kurowska: Recytatyw accompagnato  jako forma wokalnej wypowiedzi  w operach W.  A. Mozarta
 Iwona Kowalkowska: Kobieta o kobietach w operach W. A. Mozarta  Monika Fedyk-Klimaszewska: Gaetano Donizetti – Anna Bolena. Trudności wykonawcze mezzosopranowej partii Jane Seymour
 Ziemowit Wojtczak: Z dziejów Carmen Georgesa Bizeta    
 Izabela Jeżowska: Porgy and Bess George’a Gershwina  jako dojrzała synergiczna folk-opera    
 Monika Kolasa-Hladíková: Opery Bohuslava Martinů. Droga twórcza  od modernizmu do mistycyzmu
 Bożena Hanna Wagner: Opera w Polsce – dawniej i dziś    
 Marek Głowacki: Różnice w wykonawstwie dzieł muzyki oratoryjno-kantatowej w nagraniach współczesnych  i sprzed 70. laty na podstawie Pasji wg św. Mateusza BWV 244 J. S. Bacha
Autorzy Tekstów
 Indeks osób    
 Summary    
 Dodatek A – Programy sesji, konferencji i koncertów towarzyszących
 Dodatek B – Sesja w obiektywie