Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
SPIS TREŚCI
THE BEST OFF:
1. Werdykt 4. edycji Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszy Spektakl
Teatru Niezależnego “The Best Off”
2. Zapisane w ciele
z Hertz Haus rozmawia Magda Piekarska
3. Anna Jazgarska
Cielesne puzzle
(Hertz Haus, Unbody)
4. Off to przestrzeń na osobowość
z Danielą Komęderą-Miśkiewicz i Dominikiem Więckiem rozmawia Hanna Raszewska-Kursa
5. Hanna Raszewska-Kursa
Sex Pistols w queerze, czyli “Sticky Fingers Club” jako nowa rewolucja
(Klub Żak, Lubelski Teatr Tańca, Sticky Fingers Club)
6. Gorzka czekolada Wedla
z Rafałem Derkaczem rozmawia Magda Piekarska
7. Piotr Dobrowolski
Sama słodycz
(Fundacja Mikro Teatr, Faktoria przyjemności)
8. Zaczęło się od betoniarek
z Artim Grabowskim i Zbigniewem Szumskim rozmawia Magda Piekarska
9. Dominik Gac
Kruszenie
(Centrum Rezydencji Teatralnej „Scena Robocza”, Warunki zabudowy)
10. Sinusoida systemu
O IV edycji Konkursu The Best Off rozmawiają jurorzy i jurorki: Dominik Gac, Daniel Jacewicz,
Dominika Knapik, Katarzyna Knychalska i Małgorzata Sikorska-Miszczuk
SPEKTAKLE
11. Henryk Mazurkiewicz
Strzelanie jest bardzo proste(!/?/!?)
(Teatr Odnaleziony, Malala. Dziewczyna z kulą w głowie)
12. Anna Jazgarska
Some of these days, czyli z nogami w raju
(DzikiStyl Company, Pan Zaraz)
13. Piotr Olkusz
Chwytanie Schuberta
(Grupa Coincidentia, Bezbrzeża)
14. Juliusz Tyszka
Obrzęd życia
(Fundacja Orbis Tertius – Trzeci Teatr Lecha Raczaka, Odbicia)
15. Dominik Gac
Czas minął
(Teatr Naumiony, Last minute)
16. Łukasz Drewniak
Jacy piękni byliśmy!
(Sławek Krawczyński, Anna Godowska / Święto Snów, How Beauteous Mankind Is!)
17. Piotr Olkusz
Z lęku przed „naszą prawdą”
(Unia Teatr Niemożliwy, Robot 2)
ROZMOWY
18. Teatr-droga i teatr-dom
z Jerzym Zoniem rozmawia Zuzanna Berendt
FESTIWALE
19. Henryk Mazurkiewicz
Przemiana się dokonała
Wieczór Metamorficzny – Ogólnopolskie Spotkania Teatralne
20. Anna Jazgarska
O (tymczasowym) odpoczynku
Ogólnopolski Festiwal Teatralny „Pociąg do miasta” 2022
KSIĄŻKI
21. Wydawnictwo Żywosłowie
Kwartalnik teatralny wydawany przez Fundację Teatr Nie-Taki. Jego największą wartością ideową jest zainteresowanie obrzeżami teatralnymi, czyli wszystkimi zjawiskami, które nie dają się sklasyfikować w obrębie obowiązującej teatralnej mody.