Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Niezmiernie miło nam poinformować o nowej pozycji autorstwa naszej pedagog Izabeli Jeżowskiej oraz Sławomira Chomiaka pt. KinEmission – koncepcja treningowa wspomagająca wyzwalanie głosu będąca nowatorskim podręcznikiem do treningu emisji głosu, która wskazuje bezpośrednio na połączenie jej z dynamiką ruchu ludzkiego ciała. Sprzedaż książki ruszy już po 10 grudnia!
Nowatorskie, oparte na współzależności pracy aparatu głosowego i dynamiki ruchu ciała ludzkiego spojrzenie na kwestię emisji głosu w śpiewie oraz w mowie, może stanowić niezwykle ważny element w kształceniu współczesnych aktorów scen muzycznych (ale także wszystkich osób zawodowo pracujących głosem). Dodatkową wartością omawianej książki może być również potencjalność zastosowania przedstawionej w niej metody w szeroko pojętej rehabilitacji głosu.
Prof. dr hab. Ziemowit Wojtczak (Akademia Muzyczna w Łodzi)
[…] książka „KinEmission – koncepcja treningowa wspomagająca wyzwalanie głosu” stanowi cenną pozycję wzbogacającą zarówno świat muzyczny, jak i oferującą nowe płaszczyzny działania dla specjalistów związanych z ruchem ciała ludzkiego, m.in. fizjoterapeutów. Być może doprowadzi ona do powstania nowej domeny fizjoterapeutycznej, czegoś w rodzaju fizjoterapii artystycznej, gdyż wiele dziedzin sztuki, nie tylko muzyka, zawiera w sobie elementy ruchowe, a wszystkie z nich mogą skorzystać na wprowadzeniu w ich sferę edukacyjną elementów nakierowanych na poprawę motoryki. Nazwa zaproponowanej metody – KINEMISSION jest zwarta i elegancka, a jednocześnie obejmująca dwa poruszane w podręczniku aspekty wyzwalania głosu.
Dr hab. Rafał Gnat (AWF w Katowicach)
[…] z całą pewnością metodę KinEmission […] traktować należy jako ciekawą, bo wspomagającą i uzupełniającą proces kształcenia w zakresie szeroko pojętego emitowania głosu. Gorąco namawiam więc zarówno do przeczytania, ale też zaimplementowania do swojej pracy wybranych ćwiczeń. Sądzę, że niejeden z nas może znaleźć w zaproponowanym zestawie praktyk coś dla siebie lub swoich podopiecznych. Sądzę też, iż wiedza nabyta z tej lektury oraz suma doświadczeń wyniesionych z obserwacji efektów zastosowanych ćwiczeń może wzbogacić proces kształcenia zarówno u aktorów, piosenkarzy, jak i śpiewaków operowych.
Prof. dr hab. Cezary Szyfman (Akademia Teatralna w Warszawie, Uniwersytet Muzyczny w Warszawie)
ast.wroc.pl
„To się naprawdę nie wydarzyło / nie ma takiej wsi na mapie / jak nasza / w ogóle nie ma takich / ludzi jak my”
W Prozodii zapisanej dla aktorów i lektorów autorka proponuje spójny i przemyślany system notacji warstwy brzmieniowej, a następnie z powodzeniem stosuje go w praktyce, zapisując fragmenty starannie wyselekcjonowanych audiobooków w wykonaniu znakomitych polskich aktorów.