Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Wstęp
PRASA
Katarzyna Burska
„Zielona zaraza”, „pałeczka grozy”, „choroba wściekłych warzyw” – między informacją a rozrywką, czyli różne sposoby opisywania tego samego wydarzenia w prasie
Daria Domarańczyk
Początki rozrywki w polskich czasopismach kobiecych przełomu XIX i XX wieku
w świetle wybranych tytułów prasowych
RADIO
Karolina Albińska
Oswoić starość w dobie kultu młodości. Między radiową rozrywką a edukacją, czyli o słuchowisku w objęciach edutainment?
Paulina Czarnek
Realizacja funkcji rozrywkowej na przykładzie wybranej pozycji z ramówki sformatowanej rozgłośni radiowej
Aleksandra Duda
Ośmieszanie w wybranych felietonach Tomasza Olbratowskiego
Agnieszka Garcarek
Audycje rozrywkowe w radiu RMF FM
Mateusz Szymon Gaze
Frazematyka jako źródło budowania komizmu językowego w felietonach Tomasza Olbratowskiego
Anna Maćkowiak
O sposobach istnienia satyry i satyryczności na antenie. Prolegomena do przyszłej syntezy
Juliusz Mroziński
Rozrywka czy jeszcze publicystyka? Funkcja ludyczna a opiniotwórcza w lokalnych mediach na przykładzie Radia Strefa FM
TELEWIZJA
Agnieszka Barczyk
Rzecz o (info)rozrywce, czyli analiza ramówki Polsatu według „teorii gier i zabaw” Rogera Caillois
Klaudia Bączyk
Ogłupianie? Homo videns a współczesne programy rozrywkowe
Anna Chrupczalska-Laskowska
Wpływ rozrywki na postać gatunkową telewizyjnej prognozy pogody
Joanna Ginter
„W domu starców też nie próżnuje”. O rozrywkach seniorów w reklamach telewizyjnych z lat 2007–2009
Andrzej Grabarczuk
Infotainment w amerykańskiej telewizji
Małgorzata Major
Wpływ amerykańskiej produkcji telewizyjnej na polskich użytkowników Internetu. O tym, jak serialowe hity telewizji ogólnodostępnych i kablowych zrewolucjonizowały życie najmłodszych odbiorców sztuk audiowizualnych (na przykładzie serwisu internetowego Agory: www.popcorner.pl)
Marta Nowakowska
Obraz osoby chorej psychicznie w serialu „SKINS”
Karolina Orzech
Eurowizja jako widowisko medialne
Wiktor Piątkowski
Telewizja rozrywkowa jako przykład realizacji strategii marketingu zróżnicowanego, opartego na segmentacji rynku telewizyjnego
Aneta Strzelecka
Mariolka na lekcji języka polskiego jako obcego, czyli wykorzystanie skeczu kabaretowego na zajęciach z cudzoziemcami
Małgorzata Szatan
Politainment, czyli jak media przekształcają politykę w spektakl (na przykładzie parlamentarnej kampanii wyborczej 2011)
Przybysława Tomiczek
Polacy mają talent… O istocie rozrywki medialnej dla człowieka XXI wieku
Jarosław Wasik
Jak telewizja publiczna morduje polskie festiwale muzyczne
Sandra Wawrzyniak-Kowalska
Przekaz medialny skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym
Ewelina Wąs
Taniec w programach telewizyjnych
Agata Zadykowicz
Gender w mediach – kulturowe konwencje płciowe jako sprawdzone źródło humoru
INTERNET
Sandra Kmieciak
Obecność zapośredniczona. Zjawisko teatru internetowego
Paweł Kozłowski
Polscy celebryci/celeneci – Krzysztof Kononowicz, Luntek, Hardkorowy Koksu
Katarzyna Miska, Agnieszka Musolf-Parol
Portale społecznościowe – forma współczesnej rozrywki
Katarzyna Ososińska
Rozrywka dobrze się sprzedaje, czyli jak portale internetowe przyciągają odbiorców
Justyna Rybka
Kolportaż ukrytych pragnień – sexting
Anna Szumacher
„Dowcipnie, ironicznie i prawdziwie o rzeczach niekoniecznie ważnych” – Demotywatory.pl jako przykład współczesnego internetowego serwisu rozrywkowego
Magdalena Tomczak
Rozrywkowa funkcja wypowiedzi na Facebooku – analiza wybranych przykładów
Anna Wasilewska-Stawiak, Agnieszka Kuziora
Shockvertising w reklamie współczesnej – na przykładach prowokacyjnych kampanii z udziałem kobiet